سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

93/2/20
10:25 ع

بیش از 50 سال از احداث خیابانهای قدیمی فسا می گذرد و متاسفانه عرض خیابانهایی که برای آن زمان پیش بینی شده بود ، بعد از گذشت این همه سال با افزایش این همه جمعیت ، حتی سانتیمتری به پهنای خیابانها افزوده نشده است .

در شهرستان فسا عمده مسیرهایی که محل خرید مایحتاج عموم مردم است ، خیابانهای امام خمینی ، روزبهان و آیت الله طالقانی است . کسانی که برای خرید و تهیه ی ملزومات خود از وسیله ی نقلیه عمومی استفاده می کنند ، با مشکل بسیار اساسی جای پارک اتومبیل خود مواجهند .

چرا هیچ کدام از مسئولین قبلی و فعلی به فکر احداث پارکینگ عمومی مناسب برای این 3 خیابان نیستند . آیا احراز پست مسئولیت هایی مانند فرمانداری ، شهرداری و شورای شهر فقط برای تشکیل جلسات و رسیدگی به امور اداری و معمولی است . این امور که بخودی خود اداره می شوند . مهم این است که مسئولین شهر ، نقاط بحران را لمس کنند و برای حل معضلات و مشکلات مردم آستین بالا زنند و کار اساسی و بنیادی انجام دهند . این که مسئولین ما تا به یک طرح با هزینه ی بالا برخورد کنند و بگویند پولش را نداریم ، که نشد مسئولیت پذیری . ما هم می توانیم همین حرفها را بزنیم بی آنکه پستی را اشغال کرده باشیم .

با خرید چند دستگاه ساختمان و احداث 3 پارکینگ عمومی بزرگ ، هم مشکل مردم حل می شود و هم اشتغال زایی برای دهها نفر ایجاد می گردد ، ضمن اینکه هزینه های مصروفه نیز ظرف مدت چند سال توام با با سود دهی جبران می شود .

مقایسه ای بین خدمات رسانی شهری در کشورهای پیشرفته و کشور خودمان داشته باشیم و به این نتیجه برسیم که راستی چرا مسئولین ما می آیند و می روند و تنها هنرشان یکطرفه کردن خیابانها و بی توجهی به مشکلات مردم است ؟



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ